Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Emma - 25 februari 2008 22:54

Idag gjorde jag och mamma en deal. Jag skulle få den gröna väskan av henne om jag städade huset. Huset innebär nedervåning, övervåning och badrum. Damma och dammsuga. Det var med hög volym på stereon och med hög volym också på mig jag greppade wettexduken. Jag skrålade glatt med i texterna på "Tillbaka till samtiden". Trasan var min microfon och dammsugaren min danspartner. Nej, det sista var en lögn. Hur som helst så höjde jag volymen till alldeles väldigt högt, men sänkte efter en stund av rädsla att grannarna skulle knacka argt på dörren. Mitt i allt fick jag för mig att jag skulle göra lite vadövningar i trappan. Och uppför trappan bar det för att hämta hantlar. Ojojoj. Ack, ack och ve. Vad håller jag på med?

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards