Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Emma - 18 februari 2008 18:53

Travis and Heidi från So you think you can dance dansar modernt. Jag vill också kunna. Jag och en kompis har pratat (mycket lite) om att dansa modernt men det skulle nog vara big waste för mig. Med ben som är ungefär 1,40, armar till knäna och en överkropp på ungefär 20 % av den totala kroppslängden så skulle det nog inte gå så fruktansvärt bra.


Emma + Modern dans = fail



Av Emma - 18 februari 2008 16:58

Jag påminns jämt och ständigt om mina kassa prioriteringar. Oftast gällande mig själv. Typ jag kommer hem från skolan, tänker "humm, jag är inte så hungrig just nu, jag äter sen. Jag tar en kaka så länge. God kaka, en till!" Sedan undrar jag varför jag inte har blivit hungrig och äter ingen mat. Eller så kommer jag hem från skolan på måndagar, har i bakhuvudet att jag ska gå och dansa senare. "Äh, jag hinner inte komma igång och plugga något ändå, det är ingen idé. Jag kollar på TV medan jag äter". Tilläggas ska att jag har tre timmar på mig från det att jag kommer hem från skolan till att jag behöver gå hemifrån. Jo tack. Hinner inte. Jag blir så trött på mig själv ibland.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards