Alla inlägg den 24 september 2007

Av Emma - 24 september 2007 17:37

Idag var jag, Cissi, några lärare och rektorer ute för att göra reklam för vår gymnasieskola i grundskolorna i området. Med oss hade vi också komikern Per Andersson. Jag ska erkänna att jag inte kände till honom sedan tidigare men han brukar vara med i Time Out. Vi har i alla fall haft en helt galen dag. Det har varit kaos både i klassrummen där vi varit, i bilen vi åkt och allt däremellan. Jag och Per (mestadels Per) hade en extremt underhållande konversation (?) om matbrickor i bilar och huruvida man fällde upp eller ner våran familjs och om vi åt mat från golvet med tårna och åkte bil nakna och gud vet vad. Jag var tvungen att vända mig bort för att inte hosta ut maten i ansiktet på honom! Det fanns en hel del av dessa ögonblick.


Konversationen om smaksatt vatten urspårade totalt och slutade med att alla pratade om granatäpplesmaksatta roll on's som man skulle rulla på tungan av en anledning jag inte ens kommer ihåg.


- Det finns Loka Vildäpple också!

- Vadå "vildäpple"? Är det såna där ADHD-äpplen då eller? Damp-äpplena från bergslagen?!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards