Alla inlägg den 19 september 2007

Av Emma - 19 september 2007 18:55

Facebook febern har mig i sitt grepp. Jag kan inte komma undan, det är redan för sent. Jag signade upp för en dryg vecka sedan. Jag har ett akvarium och en vampyr, en zombie och ett fluffdjur. Jag har vänner och funktionen "define me". Det är dock ingen som har definierat mig än, undrar vad det beror på. Jag har funnit gamla klasskompisar och grannar, men jag tror inte att jag har hunnit skriva något till ens en tredjedel av dem. Men de finns där, skapar status? Kanske vem vet. Oh my, vad många vänner hon har! Men sedan inser jag att det inte alls är särskilt många. Går jag vidare in på andra vänner så ser man att hoppsan de hade visst 3 gånger så många vänner som jag. Och jag som kände mig populär!


Men så länge mina fiskar simmar och min groda (fluffdjur) är glad så är jag det!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards