Alla inlägg den 4 september 2007

Av Emma - 4 september 2007 10:44

Kollade på So you think you can dance imorse innan jag gick till skolan. Hade gamla avsnitt inspelade och tyvärr åkte Cedric ut. Inte så oväntat men trist ändå. Galet duktig (självlärd dessutom) kille som verkligen kan sin street! Shauna som jag precis börjat tycka om åkte också ut. Rackarns.


Sitter i skolan nu och lyckades i min jakt på Cedrics fullständiga namn klicka in mig på programmets amerikanska hemsida och få reda på vem som vinner hela kalaset. Inget kul. Inget kul alls. Så nu har både jag och Malin b begått samma misstag. Gott folk, håll er undan! Ni har nu blivit varnade! Haha.


Jamie & Hok dansade jazz för några veckor sen och det var en nummer jag verkligen fastnade för. Rys-faktor på det!

Av Emma - 4 september 2007 09:38

Idag är temat svartvitt, detta är en "så länge bild" kan hända att det kommer flera under dagen!



 


Ett ganska gammalt foto på Malin och Haribo



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards