Alla inlägg den 30 september 2007

Av Emma - 30 september 2007 00:21

Idag har jag och Ida haft en Singstar-evening. De som känner mig väl vet om att jag har en del mål att uppnå under min singstar-karriär. Jag har vissa speciellt utvalda låtar som jag mycket gärna önskar få omdömet Singstar på. Alltså det högsta, det ultimata betyget. Bland dessa låtar finner vi bland annat Coldplay - Speed of Sound, Ashlee Simpson - Pieces och Avril Lavigne - Sk8er boy. Idag har jag uppnått många mål. Jag har klarat av både Ashlee och Avril och jag måste erkänna att jag är mäkta stolt. Jag har idag uppnått högre poäng än jag någonsin tidigare gjort. Bland annat uppnådde jag nästan max-poäng på Hoobastanks - The reason. Poängen blev 9220. 80 poäng från max. Förstår ni hur det känns! Det bränner av stolthet inom mig!


Jag och Ida trodde att vi tog oss vatten över huvudet då vi gav oss på att sjunga på nivå : hard och jag måste säga att jag blev mycket överraskad då jag upptäckte att så var inte fallet. Än en gång sjöng vi Hoobastank och jag nådde så höga poäng som 8620 och detta alltså på nivå: hard! 8620 och leadsinger på hard tål att upprepas!


Ikväll var en magisk kväll då jag fick krafter från någonstans utom mig själv. Idag är en kväll att minnas. Jag måste ju trots allt minnas det själv eftersom minneskortet är så fullt att placeringarna inte längre sparas. Ruskig otur!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards