Alla inlägg den 7 september 2007

Av Emma - 7 september 2007 20:09

Idag sitter jag med Malin vid köksbordet och ska studera. Inte hela kvällen så klart, men något ska jag minsann se till att få gjort! Ska fila lite på svenska uppgiften från igår och göra klart de där mattetalen som jag inte hann med på lektionen. Tiden i den salen går alldeles för snabbt! Titeln "den nya Emma" syftar förövrigt på att jag numera, eller ska jag säga än så länge, är ute i god tid med mina läxor! Jag vill inte länge vara den personen som stressar och gråter dagen innan. Nej minsann, den nya Emma pluggar istället på fredagkvällar. Hon må icke ha något liv, men hon är ute i god tid.


Men tro icke att detta är det enda jag planerar för helgens första dag. För då har ni fel! Jag ska ge singstar och min skadade hals en chans till! Malin är ju här och man måste verkligen ta tillfället i akt. Man måste verkligen ta tillfället i akt!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards