Alla inlägg under mars 2007

Av Emma - 1 mars 2007 21:35

Surfar runt på aftonbladets hemsida och vad finner man nu om inte "Hugh Heffner gifter sig med Holly". Nu ska vi inte vara sådana men jag frågar mig själv; är detta ren och pur kärlek, eller ligger det annat bakom? Man har ju varit med om Golddiggers och mannen måste ju trots allt sitta på en del pengar. Och han är ju till åren. Kanske blev bråttom att gifta sig om man skulle åt pengarna? Vem vet. Dessutom har man ju hört att Mr Heffner vill skaffa barn också. Han är ju trots allt bara 80 år så varför inte. Stackars barn. Om han ens kan producera ett.

Av Emma - 1 mars 2007 19:25

Den dagen då jag såg det sista avsnittet av Joey var en olycklig dag i mitt liv. Men jag har ju repriserna av de gamla avsnitten att roa mig med! Tur är väl det!Fez - "I could eat the tension in here with a fork."

Av Emma - 1 mars 2007 16:30

I och för sig känns det som om alla dagar nu för tiden är studiernas dagar. Lärarna tyckte nu att de hade samlat länge nog på prov och redovisningar och gjorde sig redo och kastade ut alltesammans på de kommande två veckorna. Två redovisningar nästa vecka och två prov och ännu en redovisning veckan efter det. Det verkar som om lärarsläktet har en speciell tendens att samtala med varandra och sedan boosta elevernas liv med allt på en gång. Om och om igen. Först är det jättelugnt - och sedan kommer skolboksbomben. Kan de inte jobba för något slags mellanting?Nu måste jag i alla fall gå tillbaka till att skriva engelskauppsatsen i form av en recension av "The dead of night" i en fiktiv ungdomstidning. Sedan ska jag förbereda morgondagens redovisning, bara för att sedan kunna gå vidare på nästa sak! Och nästa. Och nästa.

Av Emma - 1 mars 2007 11:35

Sitter på lektion i skolan med datorn i knät, bakåtlutad mot väggen. Aah. Slutar om en halvtimme nu och då är det dags att - ... - stanna i skolan och fortsätta plugga!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards