Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Emma - 15 mars 2007 18:42

Jag har en ny medlem i min familj av nagellack. Det är ett syskon till Mexico och Hong Kong. Tillskottet går under namnet "Silver". Roligare än så blev det inte, men jag är så nöjd så. Så nöjd så.

Av Emma - 15 mars 2007 18:09

Jag vet inte hur länge sedan det var jag fick sätta mig ner vid datorn och bara ta det lugnt. Det är avslappnande, men jag har inte hunnit. Skolan har hållt oss alla i strypkoppel alldeles för länge nu. Det kan vi inte acceptera. Nu är matteprovet avklarat och det var det värsta av dem alla. Trodde man innan i alla fall. När jag väl satt där med mina papper och pennor och formelblad så var alla uppgifter utom två gjorda på 40 minuter. Provtiden var tre timmar. Tre timmar.Idag hade jag mina glada kläder i skolan. Kläderna som gör att jag känner mig fin. Min fynd-klänning från MQ som ser ut som en blandning mellan safarikvinnan och sjuksköterskan. Till detta bar jag min fina julklapps-schal och mina trevligt klackande skor. Inte att glömma de älskade tightsen. Åh tightsen!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards