Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Emma - 21 mars 2007 14:12

I måndags efter skolan tog jag mig en tur via stan. Jag vågade inte gå in på Gina Tricot eftersom jag var nästan säker på att jag i så fall skulle handla för pengar jag egentligen inte får handla för. Jag tog istället en tur förbi Åhlens där jag luktade på ungefär alla parfymer som fanns. När jag började bli yr kikade jag in alla Mavalas nagellack. Jag ska också erkänna att jag var borta vid Bianco och via Kicks. Slutligen kom jag fram till HM, där jag kikade efter långa tröjor som skulle kunna bäras till tights. Och där fann jag den! Den underbara som skulle komma att förändra mitt liv. Eller min dag åtminstone. En grå klänning med ballongkjol och årets sötaste ringning! Jag kände att jag var tvungen att ha den. Väl inne i provrummet kom känslan "jag kan verkligen inte hänga tillbaka denna". Så det blev till att ringa mamma och be henne flytta lite pengar hit och dit. Med mig ut ur affären hade jag mitt fynd. Min underbara klänning. Och jag tror att den kommer göra många av mina dagar framöver lite gladare!Bild kommer senare!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards