Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Emma - 6 mars 2007 22:16

Eftersom utvalda delar av min kropp strejkar mot mig för tillfället kunde jag tyvärr inte vara så aktiv som jag hade önskat på dansen idag. Det gjorde mig ledsen. Jag hade planerat att kurera min hals till gympan imorgon, men redan på uppvärmningen kände jag att det håller inte. Jag var tvungen att vara med! Annars hade jag kanske fått en psykos med förklaringen "avsaknad av huvudintresse". Och det kunde jag ju inte riskera!För övrigt är halsen bättre nu! Den gör nästan inte ont alls, förutom förut när jag fick springa hela vägen hemifrån till spårvagnen eftersom jag fick lite bråttom. Näsan däremot täpper framgångsrikt igen ena näsborren. Ibland byter snuvan näsborre. Jag kan hela tiden andas med en av dem. Den andra är long gone before daylight.(Jag vet inte varför jag skrev så)

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards