Alla inlägg under januari 2007

Av Emma - 6 januari 2007 17:36

Idag är det lördag och snart är det kväll. Det känns som om jag inte har varit ute någonting sedan detta nya år började. Suck. Idag måste jag komma ur huset annars klarar jag mig inte! Tror att det blir bio med älsklingen ikväll. Vi ska förhoppningsvis få se Deja vu, men biljetterna gick inte att reservera så vi får åka iin till stan och hoppas att det finns några kvar. Vi får se. Vi får se.Ont i magen har jag haft hela dagen också. Inte alls kul. Men förhoppningsvis blir det bättre när jag får annat att tänka på. Det håller sig borta lite då och då när jag blir upptagen med saker. Som nu till exempel, jag kommer alltså sitta här och skriva hela natten lång tills det går över på riktigt ;)

Av Emma - 5 januari 2007 16:53

Nu inser jag Malins stora passion i livet. Har aldrig spelat det innan, men igår fyllde lillebror år och nu kan vi spela dygnet runt om vi vill! Jag måste få erkänna att mina skills inte är de bästa. Jag skyller på att vi trots allt bara haft spelet i lite drygt ett dygn. Med stolthet i mig kan jag också säga att jag tror att jag blivit bättre, om det nu beror på att man blir det med spelets gång eller om jag lärt mig ska vi däremot låta vara osagt...

Av Emma - 5 januari 2007 16:50

Fem-tio-två besökare idag. FEMTIOTVÅ! Och dagen är inte ens över! Nu förstår jag inte! Men välkomna allihopa :)

Av Emma - 2 januari 2007 23:12

Idag var det meningen att jag skulle städa. Jag kan erkänna att det kunde gått ganska mycket bättre. Jag har i alla fall rensat i garderoben så förhoppningsvis låter bakdörren bli att bändas upp i framtiden! Haha.Jag ska försöka att återuppta städningen imorgon. Måste ju bara se mina dagliga timmar av Desperate Housewives boxen först. Och tro mig, den är svår att släppa! Man tänker ett avsnitt, men det blir alltid fler. Idag lyckades jag hålla mig till TVÅ. Det är så att man blir stolt. Kanske kan jag snart kontrollera mitt beroende. Men jag vet inte om jag vill...

Av Emma - 1 januari 2007 23:09

Igår blev det lyckat trots alla problem som uppstod längs vägen. Det slutade med att det blev en jättebra kväll och ett bra slut på året som gått! Lite sorligt bara att mitt örhänge lämnade mig någon gång under kvällens gång. Nytt var det och allt. Men Men, det var förra året ;)Detta året ser jag fram emot att äta mindre godis. Det är väl lite av ett nyårslöfte antar jag. Som vanligt. Vi får se hur det går med det.

Av Emma - 1 januari 2007 02:10

Mitt 2006!* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?Var på en riktig nyårsfest, pinsamt!* Dog någon i din närhet?Nej* Vilka länder besökte du?Spanien* Vilken dag från 2006 kommer du minnas, och varför?* Vilka låtar/artist kommer alltid att påminna dig om 2006?* Blev du kär under 2006?* Vad gjorde du på din födelsedag?* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?* Hur höll du dig från att bli galen?* Vem var den bästa nya personen du träffade?* Vad längtar du mest efter just nu?* Var ska du lägga din energi 2007?

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards