Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Emma - 26 januari 2007 22:13

När jag och mina goda vänner Malin och Anna hade kollat på let's dance idag såg vi ett program som skulle förändra våran kväll, ja kanske till och med våra liv. Programmet hette, vilket någon kanske listat ut, "Hjälp". Medverkade i hjälp gjorde bland andra Robert Gustavsson och Johan Rehborg. Måste rekommendera detta program till alla som läser. Otroligt roligt. Klipp kan ses på Tv4s hemsida. Allt jag kan säga är Just Do It!Bajsapa!

Av Emma - 26 januari 2007 16:22

Snart blir det att åka till Älsklingen! Ska bara ta mig lite mat att tina i micron (jag vet att det inte alltid är så nyttigt..)Men så får det bli ibland. Sedan ska jag minsann åka vidare till Malin där jag även kommer möta Anna, som är så trevlig så! Vi ska tillsammans beskåda Let's dance och döma med våra kunskaper om streetdance och locking respektive disco. Det är nästan så att vi borde sitta i juryn om jag får säga det själv.Heja Daniel DaSilva vi saknar dig @ danceschool!

Av Emma - 26 januari 2007 15:18

Nu har det varit väldigt tyst här i bloggen ett tag. Datorn har dygnet runt varit ockuperad av lillebror. Nästan i alla fall. Men nu ska det bli ändring på det. Big sister is in da house! Moahaha. Då har lillebror inte en chans!

Av Emma - 26 januari 2007 15:00

Denna dag började inte bra men fortsatte bättre framemot slutet av skoldagen. Tack vänner.Minnesdag av förintelsen är det minsann idag så vi kollade på film i aulan och jag satt med alla mina bästisar! Filmen hette Hotell Rwanda och var väldigt bra. Jag måste dock erkänna att den var ganska brutal och hemsk. Men med ett mycket bra budskap. Något att rekommendera.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards