Alla inlägg den 14 januari 2007

Av Emma - 14 januari 2007 21:59

Idag gick jag till Malin b och bakade kladdkaka. Det var ruskigt länge sedan nu. Våran grej. Så länge sedan. Länge sen jag träffade henne över huvud taget. Sorgligt när det blir så. Nu får vi ta och skärpa oss. Jaja. I alla fall hände det något mycket roligt. Jag var så stolt för att jag numera behärskar konsten att knäcka ägg utan att allt hamnar i skålen. Numera stannar nämligen skalet i mina händer! WOW! I alla fall så knäckte jag ner äggen i en kastrull som stod på spisen. Efter en stund märker vi att det knastrar och pyser och vi springer fram för att kolla vad det är som händer. Då märker vi att plattan satts på av någon (alla mistankar riktade mot Malin, hennes egna också..). Så våra ägg var numera ett mellanting mellan stekta och omelett. Förstår ni att jag skrattade? :D Kladdkakan blev i alla fall god till slut!

Av Emma - 14 januari 2007 18:36

Nu är han våran! Biljetterna är fixade och allt är klaffat och klart! Igår small det. Dyrare än förväntat men det får det vara värt. Hoppas bara att vi inte blir lurade. Amagaaad. Men oj vad jag längtar!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards