Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Emma - 8 januari 2007 20:57

Sitter och läser på aftonbladet där de skriver om vad man ska rota efter i rea högarna och ser att jag i alla fall har hatten! De höga jeansen kan jag inte påstå att jag tycker om, med tanke på att mina 173 cm redan är 2/3 ben så vill jag inte att de ska bli allt för mycket. Passar därför bäst i lägre midjor (dock inte för långa). Ser också att 2007 är ett silverår! Jippie, silver är min favorit!jag vet inte om jag nappar på så mycket av det de rekommenderar, men måste säga att jag tagit tightsen/leggingsen till mitt hjärta! Fråga bara Louise som jag nu dessutom värvat till leggingsklubben! Går man på stan så letar man tröja som passar till leggings. Så är det från och med nu.

Av Emma - 8 januari 2007 18:56

Har lekt lite i photoshop när jag skulle fixa bilder till efterfesten men inte fick plats med alla jag ville ha med. Photoshop löste mitt problem! Resultatet ser du här. Det kan se ut som om jag har mycket skills, men där tar man i så fall fel. Jag hittade en liten genväg, mycket snabbare och ändå resultatet jag ville ha! Är det inte perfekt!

Dagens låt; Snoop Dogg ft. R. Kelly - That's that


 

(bild borttagen pga platsbrist...)

Av Emma - 8 januari 2007 18:26

Idag var den sista lovdagen för denna gång. Imorgon börjar skolan igen och det känns ju inte jättekul. Men men, något gott kommer med allt ont. Måste ju erkänna att jag saknat mina vänner som jag inte hunnit träffa på lovet! Alla mina bäbsar :D

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards