Alla inlägg under december 2006

Av Emma - 6 december 2006 21:41

Kände mig lite nyttig idag när jag köpte en fullkornsbaguette istället för godis när magen kurrade. So far, so good. När jag kom hem var det första jag hörde "Det finns lussebullar i frysen om du vill ha". Attans, där sprack det. Två lussebullar åtta pepparkakor och en liten mugg glögg åkte direkt ner i magen. Men jag är lika glad ändå. Glögg är mesta julfaktorn! Mums!

Av Emma - 5 december 2006 21:52

Idag har det varit så många saker som har varit så roliga att jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag kommer inte ens ihåg allt. Grunderna är i alla fall att jag var i stan med Malin. Egentligen för att shoppa juleklappar men det blev inte så mycket av det! Det blev i stället att lägga pengarna på saker till oss själva. Oj oj då. Inte så värst generöst. Men sanningen, utan bortförklaringar, är att jag faktiskt måste ha nagellack för att inte äta upp mina händer. Så det var bäst både för mig och för min omgivning. Dagen har i alla fall givit någonting i julklappsväg, jag hittade en affär där de hade många av de betongljushållare jag tillsammans med min bror planerar att köpa till mormor. Alltid något! Har också nästan klart för mig vad pappa, mamma och Sofie ska få. Sedan brukar det gå ganska snabbt till bästa vännerna när man väl kommer igång. Pojkvännen däremot är en helt annan fråga. Men det fixar sig allt till slut!

Av Emma - 4 december 2006 20:26

Planerar att vara lite otrogen mot datorn och lämna denne för en stund framför TVn. Tänkte laga mig en omelett, skala mig några morötter och hoppa ner framför Desperate Housewives! Så får det bli minsann! God natt alla vänner!

Av Emma - 4 december 2006 19:18

Idag var det dags för höstens buffertdag och ungefär hela skolan var ledig förutom våran klass som hade redovisningar av hemsidor för barn. Jippie! Men å andra sidan ska jag inte klaga eftersom Tom och jag vann varsit biopresentkort för utformningen av våran sida! Den du!Vi kan också se fram emot nästa torsdag då alla måste pallra sig till skolan förutom vi, då ska jag sova minsann. Hela dagen lång ska jag sova.Jag har insett att jag har tagit det alldeles för lugnt under projektet genom att tänka att Projekt = inga läxor, vilket i och för sig är sant. Hade jag tänkt lite längre fram i kalendern hade jag funnit matteprovet som ligger inplanerat i nästa vecka. Onödigt av mig att inte ha pluggat någonting alls på det. Men det är ingenting att göra något åt nu. Får plugga ordentligt denna vecka i stället!

Av Emma - 4 december 2006 17:50

För det är vad det är. Fyra besökare i bloggen idag. Det är ju så få att jag allvarligt funderar på att ta bort statistiken från min sida. Pinsamt få. Ge mig lite tips om vad jag ska skriva om för att folk ska vilja läsa.Nu ska jag fortsätta att pånytt fylla min mp3 med musik som jag tycker om istället för att ha kvar allt som jag inte lyssnar på längre!

Av Emma - 3 december 2006 21:52

Nu börjar det verkligen närma sig juletider. Julskivorna går varma i vårt hus och julkalendern rullar på tv. Det man saknar är ju snön! Snart dags att ge sig ut i julhandeln också. Undrar bara vad alla vill ha. Det får tiden utvisa!

Av Emma - 3 december 2006 21:05

Ja minsann, för då börjar nämligen nästa termin av Streetdance/Hip Hop, ljuset i mitt liv ;D Funderar allvarligt på att få med lite vänner och börja Streetdance/Locking också. Såg sjukt kul ut när dom dansade det idag. Jag är inte feg att börja där så att säga. Om någon annan är intresserad så säg bara till ^^

Efter själva uppvisningen bar det av till Liseberg för mig och Malin, my discoqueen. Vi gick runt o spelade lite och jag fick med mig en film hem, Finding Neverland. Inte helt fel det inte.

Av Emma - 2 december 2006 19:52

Jaao, om ngn var intresserad av min och Louises utflykt till Liseberg i torsdags så finns nu bilder uppladdade om ni följer min länk "Jag!". Moaha

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards