Alla inlägg den 15 december 2006

Av Emma - 15 december 2006 22:20

Nu ska jag överlåta datorn till lillebror som smygit runt för att se när jag blir färdig. Färdig blir man ju aldrig när man inte gör något, men nu får jag ta fighten och gå! Ska ta mig lite glass och kolla på TV med pappa tänkte jag. Har inget annat för mig och ibland ska man vara lite familjesocial också! Sov sött allihopa!

Av Emma - 15 december 2006 21:42

Imorrn ska jag och min family åka till mormor så det kommer inte bli någonting i bloggen då inte. På söndag hoppas jag att jag ska kunna skriva igen. Vi får se hur det blir med den saken. Det löser sig nog till det bästa ska vi se!

Av Emma - 15 december 2006 20:38

Klockan är 20.38 och temperaturen utomhus är 7,4 plusgrader. Det är ju inte klokt. Det har varit snö en halv dag denna hösten/"vintern". Den första november.Idag har varit en nice dag. En lektion då vi hade den omtalade redovisningen av Jenny. Så var den gjord. Sedan hade vi två timmars rast innan vi skulle ses på Universeum. Jag och Sofia utnyttjade tiden på bästa sätt genom att ta bussen till stan för att äta kycklingsallad på paprika. Helt otroligt god. Verkligen något att rekommendera! :DSen fick vi vara på Universeum med klassen. Jag, Ida och Cissi blev som barn och ville kolla på allt och testa allt på "experimentum"-avdelningarna. Jippie! Vi slog rekord i att fånga handbollar på en skärm, ungefär Eye-toy. Det tog en stund men det var det värt!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards