Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Emma - 23 maj 2007 20:47

Här kommer en liten försenad uppföljare till inlägget om mitt lyckade matteprov. Jag kände att jag vill fira lite och lyxade till det genom att åka till stan. (Ja, "lyxa till det" är överdrivet..) Jag gick till kicks, klubbkort har man ju, så ska man köpa något så får man se till att det blir där. Tog mig också en tur till kära gamla H&M. Jag ville dels fira mitt mattebetyg och dels sörja att psykologiprovet inte gick dit jag ville. Så jag köpte lite småsaker. Närmare bestämt två nagellack och ett par örhängen! Jag välkommnar nu Glasgow och Violotte till min Mavala-familj. Och jag är så glad så. Det blir lite trevligare genom dagarna med ett sött nagellack. Violette är att direkt rekommendera. Jättesött pastelligt lila lack. I like. Glasgow har jag tyvärr inte hunnit prova än, men ska göra det nu under tiden jag kollar på Project runway som börjar 21.00 Inte att missa, så nu får jag skynda mig!


                      

Av Emma - 23 maj 2007 19:45

Idag somnade jag i soffan framför tvn under våran volvo ocean race filt. Jag är en sådan människa som aldrig sover på eftermiddagarna. Förstår ni då hur trött jag var idag? Jag somnade någonstans mellan slutet på 2 1/2 men och simpsons. Sedan vaknade jag upp precis innan Nanny Fran födde tvillingar. Så jag missade ju inte hennes big moment i alla fall. Sen fick jag kasta mig upp ur soffan, fortfarande lite förvirrad efter sömnen, och kuta upp till mitt msn-möte. Det blev dock inte långvarigt så jag har suttit här ett tag nu och lyssnat på best song at the moment aka Kelly Rowland - Like this!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards