Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Emma - 4 maj 2007 10:29

Idag när jag och SK var på väg till skolan gick vi som vanligt till bussen. På vägen möttes vi som vanligt av ett antal utdelare av City och Punktse. Men nytt och unikt för dagen var att där stod två personer vars uppgift var att förse de som gick förbi med varsin vasa sandwich. Jag fick äran att få en röd och fin med smak av Cream cheese och chilli pepper. Något som är värt att nämna är dock att man smakar och luktar stjärt i munnen efter att man ätit den. Men eftersom jag själv är modertuggumi så kommer detta förmodligen inte bli ett så stort problem för mig. Värre kanske det kan bli för SK som har en förmåga att gnaga i sig alla sina tuggumin på en eftermiddag-kväll. Vi får se, vi får se. Dessvärre för mina klasskompisar så är jag inte lady tuggumi idag eftersom jag bara har fyra stycken extra proffecional white kvar i min påse. Jag måste idag försörja mig själv i första hand. Ack, förlåt min egoism!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards