Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Emma - 3 maj 2007 18:18

Har idag varit ute och pratat om skolan igen med mina lovely klasskamrater... If you know what I mean! Det blev ju redigt tjatigt till slut kan jag och även de andra intyga. Men men, våran lärare ja hon var så nöjd så nöjd hon. Och i skolan vet vi ju alla att det är lärarens tankar som betyder något. Haha. Skämt åsido.



Har också upptäckt att datorn är väldigt full. Nästan inget minne alls kvar nu. Extremt lite. Så jag försöker åtgärda genom att lägga bilder till skivor, men det går inte så bra för mig. Önskar att det gick bättre... Jag får se. Jag måste också mycket snart ta mig i skinnet och verkligen göra mina läxor. Men det är ju så förbannat tråkigt. Så jag fortsätter sitta här och lyssna på Snoop dogg och hans vänner. Känner mig farligt gangstahpimp. Aka Ladypimp.


Slobodan säger farväl, for now.


dagens låt - Snoop dogg ft. b-real - Vato

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards