Alla inlägg den 13 december 2007

Av Emma - 13 december 2007 23:06

Jag har bytt färg på sidorna av bloggen till svart. Det är faktiskt lite så som tillvaron känns just nu. Jag har varken tid för mig själv, någon eller något annat. De rosa länkarna får stanna kvar. Nu när de flesta faktiskt röstat att jag inte ska ta bort dom här till höger så kan jag ju inte göra det för att jag blev impulsivt trött en kväll.


Så de rosa länkarna får symbolisera de ljusa inslagen i mitt för tillfället ganska grådassiga och upptagna liv.

skämt åsido.

Av Emma - 13 december 2007 22:17

Igen, om och om igen säger jag att jag ska börja tidigt med saker, jobba effektivt och bli klar i alla fall lite tidigare än mitt i natten dagen innan inlämning.

Igen, om och om igen så struntar jag i det jag säger till mig själv. Jag börjar inte i tid, jag gör allting mitt i natten och klagar sedan på att jag är trött. inte undra på.


Om och om igen så förbannar jag mig själv för min oförmåga att bryta mitt invanda mönster. Det har blivit till en rutin, någonting jag bara gör. Och snart orkar jag inte längre.


Någon gång måste jag få sova. Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner duscha och varken jag själv eller min omgivning trivs med det faktumet...

Av Emma - 13 december 2007 14:28

Dags för ännu en kexchoklad i skolan. På Lucia och allt. Nu är det jul här i vårt klassrum. Med släckta lampor och tända ljus. Kexchoklad är i mitt fall ett givet inslag.


Jag borde verkligen skriva på filosofin nu, men det är så väldigt tråkigt att jag käkar vidare.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards