Alla inlägg den 2 december 2007

Av Emma - 2 december 2007 21:55

Imorse gick jag upp i ottan för att ta mig till jobbutbildning. Där jag satt alldeles ensam i mörkret och åt min frukost kom mor och frågade mig om jag ville tända det första adventsljuset. Jag blev så glad för det är en uppgift som mycket sällan tillägnas mig. Jag blev nästan som ett barn igen. Sedan fick jag stressa vidare.

Av Emma - 2 december 2007 00:40

Det slog mig precis att jag kommer kunna sova längre på måndag, när jag ska upp till skolan, än imorgon, på en söndag. Det känns inte så himla kul, men det är ett eget val. En annan fråga jag ställer mig är vad, när och hur jag och Gus kommer hinna äta imorrn. Men det återstår att se.


Tick, tack, 06.50 Wyclef in the area

Kevin Michael in the area

Av Emma - 2 december 2007 00:25

Imorgon ringer min klocka allra senast klockan sju. Jag önskar att jag redan låg och sov och hade gjort det de senaste timmarna. Men innan jag går och lägger mig måste jag duscha eftersom jag inte hann det förut då mammas gäster skulle komma en timma tidigare än vad jag trodde. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu, men chansen att jag skulle somna känns liten. Mor och hennes okända antal vänner sitter där nere och pratar. Dock inte i vanlig samtalston, utan ungefär lika högt de borde gjort om alla led av någon slags hörselskada. Uppenbarligen pratar de om något som gör dem upprörda. Snart måste jag försöka sova i alla fall.


Imorgon hoppas jag på att hinna förbi stan en snabbis. Har lust att köpa ett rosa läppstift. Låter lite konstigt, men det är något jag letat efter länge och nu funnit till någorluna överkomligt pris. Får se om jag har råd att lägga mina slantar på det dock. Julklappar ska införskaffas och betalas, om jag hinner göra så mycket. Tröjor och linnen behövs till dansuppvisningen nästa helg, jag vet inte vad jag ska ta mig till och hur jag ska hinna. Men jag får hoppas på det bästa!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards