Alla inlägg den 6 december 2007

Av Emma - 6 december 2007 21:42

Jag har börjat känna av min hals igen. Den årliga halssmärtan kanske är på g igen. Den återkommer med (o)jämna mellanrum för att visa att den lever. Hoppas verkligen inte att det är så illa. Jag har inte tid att tappa talförmågan i två veckor igen. Inte lust heller för den delen.

Idag i skolan ville jag vara modig och prova på något nytt när jag köpte te. Jag tog pepparmynta. Och jag blev så nöjd. Den lilla halssmärta jag hade försvann direkt och tet var jättegott. Jag åkte och handlade med mamma och införskaffade genast lite pepparmyntste. Sitter och sörplar nu faktiskt. Mums!

Av Emma - 6 december 2007 19:56

Jag vill också att ni ska ha stenkoll på att The Hits utöver låtarna innehåller ett antal videos. Det är ju helt fantastiskt. Frågan jag än en gång ställer mig är följande. Klarar jag mig utan The hits? Klarar Du dig utan The Hits?

Av Emma - 6 december 2007 18:34

Kanske till och med veckans eller månadens! Jag upptäckte det när jag satt på spårvagen och slötittade på skivannonserna och såg en comeback som gjorde mig så himla glad. Vill ni lägga en gissning på vem det kan tänkas vara? Ja, just det, självklart är det Dr Bombay som gör "the hits". Min första tanke var, vadå the hits, hur många hits har han gjort, två?  Men jag älskar ju såklart Dr Bombay, jag vill inte nedvädera honom och hans alla hits. Till min ännu större glädje såg jag sedan att skivan innehöll remixer dessutom. Dessa remixer var gjorda av ingen mindre än allas våran Basshunter. Såklart, jag menar vem skulle det annars vara?! För er som är intresserade så finns skivan för extrapriset 129 kronor på cdon.com. Vilket kap! Julklapp någon?

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards