Alla inlägg den 10 december 2007

Mer

Av Emma - 10 december 2007 23:26

Det blev visst inte alls den där tidiga sömnen idag som jag hade planerat. Backstreet boys väcker för mycket minnen och jag kan faktiskt inte slita mig. Kolla bara in As long as you love me. Jag blir alldeles glad av Brian, AJ, Kevin, Howie och Nick. Vill ni att jag ska berätta vilka som är kusiner och vems katt som heter vad? För ja, jag minns det fortfarande!


Jag saknar den tiden.

Ibland vill jag vara barn igen.

Av Emma - 10 december 2007 23:15

Kikade runt lite planlöst inne på aftonbladet och fann lite bilder på mina älskade barndomskärlekar/idoler Backstreet boys. Dom ska göra comeback och allt. Fick för mig att jag skulle kika på youtube och blev så alldeles galet nostalgisk. Kändes som att hela barndomen sköljde över mig när jag såg ett bildspel som någon liten spjuver hade skapat.

Märker att jag fortfarande kan många av texterna mer eller mindre. Funderar på riktigt på att lägga in dom gamla plattorna på mobilen. Dock är det lite pinsamt, så jag får hoppas att ingen läser detta!


Idag skänker jag från mig, till er alla Shape of my heart. Enjoy. ochsnällamobbamiginte. Nu ska jag kolla igenom mina gamla idolbilder!



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards