Alla inlägg den 3 december 2007

Av Emma - 3 december 2007 22:46

Datorn eller kanske rättare sagt internet testar än en gång mitt tålamod. Ingenting funkar och det som väl gör det är sjukligt långsamt. Jag klarar inte av det mer så jag ger upp och gör mig i ordning för sömn istället. Som vanligt har jag skjutit upp duschningen tills imorgon vilket innebär att jag än en gång lägger mig senare än planerat och får gå upp tidigare än planerat. Hej när kommer sömnen ikapp mig måntro. Återstår att se.

Av Emma - 3 december 2007 21:40

Under den närmsta tiden kommer jag ha hela dagarna upptagna. Jag kommer åka hemifrån tidigt på morgonen till skolan och sedan komma hem vid 10-tiden. Det kommer vara relativt svårt att hinna med matpauser. Konsekvenserna kommer antingen bli att jag blir superslimmad eller att jag blir ett fetto eftersom jag bara kommer hinna äta mat i stil med pizza eller hamburgare. Det ska bli spännande att se! Uppdateringar kommer ;D

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards