Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Emma - 20 juni 2007 20:46

"Lova att du har städat till midsommar då?"

"Javisst mamma."

Detta är ett utdrag ur ett samtal som jag och min kära mor hade för en dryg vecka sedan. Tro mig när jag säger att ingen som ser detta skulle vilja se mitt rum nu. Inte förra veckan, inte nu och förmodligen inte heller imorgon. Jag får helt enkelt ta att försöka sanera rummet mitt i pauserna till Project Runway och Pussycat dolls. Yea right!

Av Emma - 20 juni 2007 19:43

Min långsamhet är ibland slående. Jag kan ta flera timmar på mig bara att komma ur sängen. Bara för att finna mig själv i soffan framför TVn fem minuter senare. (Förövrigt stannar jag oftast där i några timmar).


Idag fyller Niclas 18 år! Jag önskar dig alla mina grattis! Och jag beklagar än en gång min långsamhet. Jag hade så gärna velat träffa honom för att gratta. Nu får det bli imorgon istället, men det blir ju inte alls samma sak. Grattis på födelsedagen igår... Än en gång förbannar jag min långsamhet.


Grattis i alla fall! Grattis Grattis Grattis!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards