Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Emma - 17 juni 2007 19:32

Har varit i stan med Malin idag och inhandlat lite nödvändigheter. Med mig hem fick jag; Masterpiece Max mascara, jag återkommer med recension när jag testat den no need to worry, haha, ett max factor lipstick i färgen Apricot, IsaDora lipgloss i färgen Wild Rose REA så det kostade bara 29:- jippie. Jag köpte också en vit tröja med röda och gröna ränder på Carlings på reapris 199:- och sist men inte minst ett par små shorts från Zara för 149 svenska riksdaler. De är små. Mina trosor är typ större. Oh My!


Av Emma - 17 juni 2007 17:35

Det är alltid svårt att komma tillbaka till något man inte gjort på länge och göra det igen. Denna gång syftar jag på min blogg. Jag har inte hunnit skriva något här under hela Juni och  det smärtar i hjärtat. Då jag är mycket uttråkad kommer jag fylla i inlägg i efterhand på "speciella" dagar. Jag måste erkänna att jag alltid tyckt att det känns fel att skriva något i efterhand och låtsas som om man skrivit det den aktuella dagen. För mig tar det emot att skriva "idag slutade jag skolan" när det egentligen var en vecka sedan. Men för min kära bloggs skull ska jag göra det. Det ser så ohemtrevligt tomt ut i kalendern annars...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards