Direktlänk till inlägg 8 januari 2008

Planeraren

Av Emma - 8 januari 2008 22:32

Idag kom jag på mig själv med ett konstigt beteende. Min förkärlek för att planera. Jag har ett antar kalendrar i olika former; en månadskalender, en kalender i skolan, en kalender för 2008 att fylla i anteckningar, en veckokalender, en väggkalender. Jag brukar också ägna min tid åt att göra små "to-do" listor med allt jag vill och bör göra. So far so good. Det lilla trixet är bara att jag sedan är usel på att följa det jag planerat. Jag gör trots ihärdiga anteckningar inte skolarbetena då jag borde göra dem, jag städar inte mitt rum som jag påstår att jag skall. Och så vidare.

 Det är bara själva planerandet som är det roliga. Undrar om det kan ha något samband med mitt nästan omänskliga intresse i att skriva ner saker, vad de än är. Bara jag får ett block och en penna så blir jag helt salig.

Ibland undrar jag om jag är onormal...

 
 
Jossan

Jossan

8 januari 2008 22:38

Jag ÄLSKAR listor! Gör dem hela tiden men precis som du följer jag dem inte. Slutar med att jag får konstiga "ryck" på nätterna och städar, pluggar och gud vet vad. Min kalender i väskan kan jag dock inte leva utan.

http://zimmergren.blogg.se

 
Jossan

Jossan

8 januari 2008 23:57

Toaletten? Det är ingenting! jag bakade lussebullar tre på natten och i söndags tog jag ner julpyntet och gick faktiskt aldrig och la mig

http://zimmergren.blogg.se

 
Jossan

Jossan

9 januari 2008 18:29

Goda och laktosfria ;)

http://zimmergren.blogg.se

 
bobo

bobo

10 januari 2008 16:22

bra betyg? då tänker du på framtiden iaf.
alltid något.
jag vill leva singelliv i år. och skämma bort mig med resor som jag vill göra och åka till platser jag vill se.

sen vill jag ha din msn.
och sen vill jag vinna 72miljoner kr.
vilket är lättast att uppnå? :)

http://jaggajao.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 oktober 2009 09:46

JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL KENT!   Lisebergshallen 100318 & 100319. Jag kunde inte välja dag så jag tog båda. MY ASS. Vem försöker jag lura. Jag kunde inte motstå tanken på att få uppleva något så fantastiskt en dag och sedan få göra samma sak ...

Av Emma - 7 oktober 2009 22:23

Här kan jag se att det har hänt saker sedan sist. Sidan har nytt namn och framförallt ny layout, jag trodde jag hade hamnat alldeles galet. Det är skönt att den här bloggen inte har försvunnit, så att jag har möjlighet att fly hit när jag vill skriva...

Av Emma - 3 september 2009 00:56

Jag finns för det mesta i en ny blogg. Denna må kanske ha varit tidvis mer seriös, men jag känner mig av någon anledning inte lika tvungen att skriva så kallat seriöst, djupt och långt på den nya adress. Kika in vettja!...

Av Emma - 1 februari 2009 21:09

Idag skrev jag här.

Av Emma - 30 januari 2009 21:23

Eftersom jag har fyllt min kvot av bilder här och inte orkar betala för att få lägga upp fler kan man klicka här om man är intresserad av att se var jag hade på mig idag. Min oförskämt snygga kavaj och mina för snygga skor. ...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards