Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Emma - 7 januari 2008 20:11

Jag måste vara en högst ointressant person.  Bevisen för detta finner vi i att min blogg har fler läsare de dagar jag inte skriver något än då jag faktiskt gör det.

Av Emma - 7 januari 2008 17:05

Det känns verkligen bra att få avsluta jullovet med en heldag studier. Superbt. Ypperligt. Förträffligt. Ute är det regn, rusk och mörker. Här sitter jag och läser och skriver om rabies. Läser och skriver. "Rabies orsakas av ett rhabdovirus." Jaha, och vad är det då?


Å andra sidan ska det nästan bli skönt att börja skolan igen. Med tanke på att hela lovet knappt kan kallas lov. Det har varit jobb varje vardag som inte varit röd och tidiga mornar har blivit standard. Det ska bli skönt efter den 15 då man förhoppningsvis hinner andas lite. Men i och för sig. Varför skulle man få det egentligen. "Sav: prov på internationella relationer", "flashfilm inlämning", "landanalys", "Filosofiprov", "engelska bokanalys", Mekoinlämning". Jag vet inte ens vad hälften av uppgifterna innebär.


Som vi börjat säga jag och mina vänner. Vi ses till sommarn. Om vi överlever så länge.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards