Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Emma - 18 januari 2008 16:01

Äntligen så har jag nått en period då jag kan ta det lite lugnt och andas ut! Jobbet är slut för tillfället och skoluppgifterna som har legat på hög har arbetats bort. Just nu har vi ingenting  stort planerat i skolan förrän vecka 10. Jag inser att det bara är en fasad och att dagarna snabbt kommer att fyllas med Gud vet vad. Men just nu är det bara så skönt! Det är så skönt att inte behöva göra någonting speciellt att jag nästan får lust att plugga. Idag hade jag planerat att komma hem och slänga mig i soffan och kolla på TV hela dagen. Sedan ändrade jag mig till att spela The Sims. När jag kom hem blev det att jag satte igång en maskin tvätt och satte mig framför maskinen och pluggade engelska. Ja, det är sant. Nu är jag inne på andra maskinen tvätt (obs det är snabbmaskiner, 32 minuter) och är nästan klar med uppgiften som ska in nästa fredag. Det känns skönt och jag funderar till och med på att göra historialäxan denna vecka! Men vi ska inte tro för mycket...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards