Alla inlägg den 2 april 2007

Av Emma - 2 april 2007 22:32

Idag tog jag, Ida och Malin en tur till stan. Detta för att kika op lite olika slags saker. Jag fann mig en underbar basker på H&M's herravdelning. Där fann jag också ett par riktigt nice solglasögon! Bild kommer imorgon!Men det bästa av allt var att jag fann en underbar uppföljare till Anna Suis Dolly girl. Jag har nu haft originalet Anna Sui Dolly Girl, Anna Sui Dolly Girl on the Beach. Idag fann jag även Anna Sui Bonjour L´amour. Anledningen till att jag gick till parfymerna från början var för att fly från alla läppglans som ville bli köpta. Men det hjälpte visst inte då jag såg henne. Min underbara Anna Sui. Hennes ansikte är oemotståndligt och bara asken är så underbar att man vill köpa parfymen bara för den!Vem sa att materiella ting inte kunde göra en lycklig! ^^

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards