Alla inlägg den 1 april 2007

Av Emma - 1 april 2007 20:55

Eller ska jag säga mina inteögonfransar. Det är sant. Jag fick bilderna som jag och vännerna tog på Skara Sommarland förra sommaren. Som förväntat har jag inget smink på bilderna då vi skulle bada hela dagen. Nu när jag såg bilderna fick jag än en gång fakta bekräftat för mig. Än en gång fick jag veta något jag inte vill veta. Jag har inga ögonfransar! De är obefintliga, eller rättare sagt; de finns, men de är genomskinliga som vatten. Eller något i den stilen. Hur som helst så syns de inte. Dessutom ser min hy ut som om jag dog för tre månader sedan. Svart under ögonen, blekbeige i resten av ansiktet. Det är ju förfärligt. Tur att det finns smink. Oj, vad utseendefixerat det blev. Men jag behöver det! Förövrigt; om man skulle kapat mitt hårsvall skulle jag se ut som en liten, liten pojke. Uschs!

Av Emma - 1 april 2007 19:01

Finns det något så underbart som kattungar? Som krälar runtn på golvet och nosar. Eller som leker med ens armband och halsband. Åh jag vill ha en liten sötnos!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards