Alla inlägg den 14 april 2007

Av Emma - 14 april 2007 14:47

"What! Svenskarna i pimp my ride är ju helsköna, vad jag vet så vann dom hela övriga europas hjärta och programmet fick en top5 placering av dom mest sedda. Det är så otroligt konstigt att jantelagen fortfarande finns i sverige.. tacka vet jag vilket annat land som helst. Men saker som detta kommer såna som du aldrig förstå, kanske när du blir mognare och äldre. Men tack för en helt meningslös bloggsida, kommer aldrig att besöka den igen. Tack för mig!"av Maria den 12 april 2007 kl 23:09Detta fann jag idag när jag loggade in här i bloggen min. Vill ni läsa vad hon kommenterat finner ni det här. Om nu denna Maria trots allt skulle besöka min sida igen så hoppas jag att hon läser detta. Jag ska inte hacka på henne eller anta att hon är dum på samma sätt som hon antog att jag är det. Hon har ju trots allt bläddrat sig igenom denna dumma, meningslösa blogg från april till december. Ganska många månader. Så hemskt kan det ju inte ha varit för henne. Dessutom så måste jag ju erkänna att jag inte har någon som helst aning om vem denna Maria är på samma sätt som hon inte har någon aning om vem jag är. Det är trots allt väldigt trevligt av henne att anta att jag är dum och omogen för att jag inte tyckte om ett visst avsnitt av pimp my ride. Detta känns för mig som en ganska liten sak att blåsa upp och förlöjliga någon för. Men Maria, om du nu läser igen så skulle jag bara vilja hälsa att du känner inte mig, och du vet inte vem jag är. Jag är inte omogen och jag är inte liten. Tror nog att min blogg kan klara sig utan dig som läsare ändå!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards