Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Emma - 25 augusti 2008 23:04

Idag fick jag reda på att jag får jobba kvar på mitt sommarjobb. Som vikarie och året ut om inget annat kommer ivägen. Så min inkomstkälla kommer att finnas kvar ett tag till vilket känns bra. nu blir det lite Harry Potter innan jag går och lägger mig. Nyss skrek ett barn så att det hördes ganska bra in i mitt rum, inte så lockande. Nästan så att jag önskar att jag kunde kasta en  muffliatoförtrollning över mig själv! Moahahaaahaa.

Av Emma - 25 augusti 2008 10:51

Här har det varit tomt på sistone, I know. Istället för att sätta mig vid datorn när jag kommer från jobbet så har jag under den senaste veckan kastat mig över Harry Potter. Sjätte boken, Imorse tog den slut, så jag har kastat mig över Harry Potter igen. Sjunde boken. Så här kommer kanske bli tomt även den kommande veckan.


I helgen var jag på Liseberg och vann stjärnvinst på toblerone. Okej att det är stjärnvinst varje gång, men jag spelade bara en gång. Gott. Jag har också hängt med Louise, eftersom hon varit hemma över helgen. Tyvärr lämnar hon landet idag igen, tråkigt värre.


Nu skall jag återgå till min frukost. Och till min Harry Potter!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards