Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Emma - 9 augusti 2008 23:04

Jag har velat se The Holiday igen jättelänge nu. Idag tog jag äntligen steget. Dock har jag gjort så mycket under tiden - msn, ätit, kollat bilder på datorn och så vidare... Så nu är frågan om jag ska se klart den eller umgås med mor och far lite. Eller om jag ska gå och lägga mig tidigt. Nae, jag fortsätter kolla så får jag se.


Filmen är jättebra, tycker verkligen jättemycket om den. Men hallåå, man blir ju alldeles avundsjuk. Nåväl, jag får väl hoppas på att min tid kommer den med... ^^,

Av Emma - 9 augusti 2008 19:48

Maaaalin, åh vad jag önskar att du var hemma nu! Så vi kunde baka kladdkaka, dricka cola och skratta tills vi gråter åt en massa galna bilder vi tar. Hade du vart hemma så hade jag förmodligen inte varit hos dig än, för vi sitter ju alltid vid varsin dator och klagar på hur långtråkigt vi har i ungefär två timmar innan vi inser att vi faktiskt kan ha tråkigt tillsammans istället. Fast man får ju ha med i beräkningen att avståndet mellan oss är enormt. Typ fem minuter! Hallåå! Om du var hemma kunde vi åkt till filmtajm och gått där huuur länge som helst utan att komma fram till vad vi vill titta på. Vi hade båda suttit där trötta, osminkade och i gråa mjukisbyxor. Du snygg och jag som en pojke. Haha. Jag är rädd att du blir ledsen om du läser detta och jag vill inte få dig att längta hem, jag vill att du skall ha det underbart i USA. Såklart vill jag det! Men oj vad jag saknar dig! Ojojoj. Jag får i alla fall glädja mig åt att det åtminstone bara är 43 dagar tills du är hemma igen!

Av Emma - 9 augusti 2008 19:32

Vad gör man när man känner sig så där glad nästan hela tiden

Fast tänker man på det för mycket så blir man ledsen istället..?

...

Av Emma - 9 augusti 2008 00:25

Så var också den dagen över och man är numera ett år äldre. 19. Jaha, så skall man lära sig det också. Kvällen blev mestadels trevlig, vänner, mat. Undrar hur lång tid det tar innan man får träffa er igen...


Ledsen i hjärtat blir jag...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards