Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Emma - 17 augusti 2008 21:56

Det känns konstigt att ha jobbar helg och nu göra sig mentalt redo för att jobba ännu en vecka. En ny upplevelse för mig. Hann i alla fall smita och klippa mig i torsdags eftersom jag var ledig då istället för i helgen. Tur var väl det eftersom mitt hår var som ett roadkill ungefär. Numera har jag en rak lugg istället för min trogna snelugg. Har inte till fullo bestämt mig för vad jag känner inför detta än, jag gillar den, men det är ovant. Har ingen aning om hur jag ska hantera den efter att jag duschat. Ett mysterium som förhoppningsvis löser sig i morgon bitti.


Idag är första gången på länge som jag inte tänker kolla på family guy / oc / 7th heaven / random film på datorn innan jag går och lägger mig. Jag fick nämligen order av Arvid att byta tid med honom på jobbet imorrn. Jag hade visserligen sett fram emot att få sova ut efter helgen, men det är kul att hinna göra något efter jobbet också. Typ kolla på family guy / oc / 7th heaven / random film. För det är väl där jag lär hamna. Nu ska jag i alla fall krypa till sängs med Harry Potter och en kopp te. Det blir nog att läsa om sjätte boken eftersom jag reda läst de andra så många gånger. Klockan ringer ganska tidigt imorgon och först då får jag reda på om jag ska jobba dag eller behålla min kvällstid. Spännande...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards