Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Emma - 7 augusti 2008 22:23

Ja snart blir det min födelsedag. Men va?! Vänta nu? Sa någon fylla år? Jag är verkligen inte beredd. Fast vad ska man vara beredd på i denna höga ålder. Tyvärr är det ju inte så att det pirrar i magen så där som det gjorde när man var liten. En liten parvel var just vad man var. Nu får man en present och den har man valt ut själv. Jag avslöjar dock inte för er vad det är. HA! Ni kan gott få vänta tills imorgon så att det är en överraskning för någon!


(kom kom kom imorgon!!)


Det känns lite som om jag sviker barnet inuti mig. När jag var liten blev jag alltid ledsen när mamma och pappa jobbade på sina födelsedagar. Jag menar hallå!! Fylla år gör man ju inte varje dag. När jag var den där lilla parveln lovade jag mig själv att aldrig jobba på min födelsedag. Imorgon börjar jag klockan åtta. Förlåt lilla Emma, jag menade aldrig att svika dig! Som tröst tillägnar jag mig själv videon nedanför.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards