Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Emma - 20 juli 2008 23:33

Jobbar sent imorrn, vilket alltså innebär ett avsnitt OC såhär på kvällskvisten! Har förövrigt varit hemma hos Louise ikväll, vi kollade på Love actually som jag köpte för 50 spänn på ÖB på Öland. Bra grejer.


Dags för mig nu att sova, hoppas att jag inte ofrivilligt vaknar upp klockan nio imorrn också, men får se hur det blir med den saken...

Av Emma - 20 juli 2008 19:17

Nu har jag mina biljetter bokade till underbara, underbara Kent! Och det är redan på fredag! Jätte, jättesnart! Den här gången var jag också sent ute med att boka, men sist var det ju dagen innan, så litte bättre får man ju säga att det var! Tur som satan hade jag när jag fick en tidig dag just på fredag av alla dagar dessutom. Men det blir ändå att åka direkt efter jobbet. Åååh, vad jag längtar. Jag blir nästan avundsjuk på mig själv!

Av Emma - 20 juli 2008 14:08

Jag är inne på sista säsongen av OC nu, som någon därute kanske snappat upp. Jag satte nu precis igång avsnitt 14 av 16. DET ÄR BARA TRE KVAR! Vad ska jag ta mig till när det tar slut? Vad ska jag göra av kvällarna, mornarna, tiden där emellan? Eh, i värsta fall kan jag ju börja om. Eller börja kolla på 7th Heaven. Eller något annat. Kanske börja bearbeta mina tre Desperate Housewives-boxar från början igen. Men det är ju det att jag inte sett slutet av OC innan som gör det så läskigt. Oh my heavenly days, hur ska det sluta för familjen Cohen, Cooper och kommer det lösa sig mellan Summer och Seth. Snart har jag svaren, men är jag verkligen redo för att få dem än? Är jag redo att lämna OC bakom mig...?

Av Emma - 20 juli 2008 09:59

Min kropp och min hjärna har visst ställt in sig på att vakna vid nio nu, efter en vecka i tält. Idag hade jag tänkt sova länge, sova ikapp, men icke. Istället vaknade jag 9.09 och behövde gå på toa. Sedan var det ingen ide att försöka somna om. Ska nog snart ta 1,9 under armen och gå ner till frukorstbordet och kolla på OC. Får försöka somna tidigt ikväll istället!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards