Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Emma - 19 juli 2008 21:28

Nu har jag återkommit till mitt hem efter en vecka på underbara Öland. Vädret blev bra mycket bättre än vad prognoserna sa, bortsett från att det har regnat en del de sista dagarna. Innan dess hann det i alla fall bli lite bad i hav och pool och några utflykter hit och dit.


På vägen hem idag blev det lite sömn, lite 7th heaven och en tur via huset där min farmor och farfar bodde. Jag blev nostalgisk och en våg av saknad av farmor, farfar, barndomen och allt som hörde dittill överväldigade mig. Jag blev alldeles tårögd... Det var på något sätt så precis likadant som det alltid varit, men ändå inte. Jag har för mig att min faster sa en gång att hon åkt förbi och tyckte att det inte alls var kul att se, men jag kan inte hålla med. Visst var stora delar av skogen fälld och en del saker hade hänt, men det var inte alls hemskt, bara lite nytt. Men det kanske är bättre nu än då.


Ikväll blir det till att kolla på film hemma hos Malin, får se vad det blir eller när det blir. Först måste jag stoppa något i magen, trots min absoluta ohungrighet. Finns det ett sådant ord? Tror inte det. Min OC abstinens överväldigar mig snart, måste se ett avsnitt här och nu - på en gång!a

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards