Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Emma - 10 juli 2008 23:30

Idag var det en månad sedan vi tog studenten. En månad sedan världens bästa klass gick i graven. Idag fick jag dessutom hem gruppfotot som togs på studenten. Jag fick nästan bita mig i kinden för att inte fälla en tår. Vad ska jag göra utan er? Vad fan ska jag göra utan min klass? Det är jättetråkigt. En månad har som sagt gått och jag har inte träffat alls många. Jag har inte ens pratat med en del. Usch, det här känns inte kul. Inte alls kul.

Av Emma - 10 juli 2008 09:21

Inatt drömde jag drömmen igen. Vad ska jag ta mig till. Jag måste sluta lyssna på BSB. Jag ska börja läsa bok. Eller böcker. Får se vad jag hinner med. Humm undrar bara vart jag ska börja. Om jag ska ta en gammal goding av Jonas Gardell, en ny going av Jonas Gardell eller kanske den där boken jag köpte/fick av mamma för ett bra tag sedan. Vince & Joy, kan den ha hetat så? Jag tror att det blir en ny goding av Jonas Gardell, jag vet att jag har någon som jag har påbörjat, men jag kom aldrig så långt. Kanske var det Präriehundarna, jag tror det. Den ska jag stoppa i väskan idag och läsa på vägen till jobbet. Minsann ska jag göra så.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards