Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Emma - 3 juli 2008 23:14

I helgen ska vi hälsa på släkten och det ska bli skönt. I deras underbara hus med underbara trädgården och underbara utehuset. Dessutom jättenära playan! Underbart, bara att hoppas att vädret håller i sig under helgen också för jag vill schteka och bada! Imorrn kommer jag att vara jättetrött på jobbet. Kommer i säng för sent idag med uppenbarligen. Men det gör inget för imorrn är det helg, jag slutar tidigt och sommaren har kommit tillbaka! Nu får jag ta och göra mig i ordning klart i alla fall! Gonatt där ute!

Av Emma - 3 juli 2008 21:47

Idag har värmen kommit tillbaka! Alldeles alldeles underbart! Och jag slutadea tidigt! Eller ja, halv sex i alla fall. Jag tog en sväng via stan och köpte dessa skor på HM för 149kr! Ett riktigt fynd. Sköna är dom också, så dom åker på till jobbet imorrn!



Sedan hämtade Louise upp mig och vi åkte och badade. Helt sjukt att det är så varmt såpass sent ändå. Vi kom inte fram förrän vid sju ungefär och det var fortfarande 30 grader! Underbart!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards