Alla inlägg den 31 december 2008

Av Emma - 31 december 2008 19:36

Kände att jag var tvungen att skriva ett par rader för sista gången i år. När jag skriver just de orden kommer den där nyårsångesten lite grann. Men bara ytterst lite.


När jag anlände till Malin för en dryg timme sedan skulle jag plugga i min ipod högtalare för att sprida lite ljudglädje. Det hela innbar att jag var tvungen att plugga ur en annan kontakt. Sprak sa det så gick en propp och det blev helt mörkt i hela köket. Ojojdå, så kan det gå!


Nu är det dags för oss att vandra iväg för middagen! Trevligt ska det bli!


Gott nytt år, you know you love me! xoxo

Av Emma - 31 december 2008 16:23

Jag brukar alltid få mer eller mindre ångest när man kommer fram i slutet på december. Detta året har jag faktiskt inte drabbats, vilket är skönt. Det kan nog bero på att jag inte fattat att det är slut på året. Jag är som tidigare nämnt kvar i november månad rent psykiskt. Hallå, var det julafton förra veckan?!


Jag brukar alltid tänka så mycket på saker jag gjort eller inte gjort, saker jag önskar blivit gjorda på annat sätt och saker man vill uppleva om och om igen. Men inte i år. Inte än i alla fall!


Dags för mig nu att glida tillbaka till grannarna för födelsedagsfirande. Ikväll blir det dyr trerätters middag med mina underbara vänner! Det blir nog en bättre kväll än jag vågade hoppas på med tanke på att jag bokade min plats vid bordet för ungefär en halvtimme sedan! Vi hörs igen, kanske i år, kanske nästa år!


xoxo

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards