Alla inlägg den 20 december 2008

Av Emma - 20 december 2008 22:49

Lite julkänsla får jag ändå av min absoluta favoritjullåt! Ska ta och lägga in lite julmusik på min ipod imorgon!




Av Emma - 20 december 2008 22:44

Tiden har ju gått alldeles sjukt fort på sistone. Känns som om det var två dagar sedan det var hur långt som helst till jul, ingen stress över julklappar och nyårsplaner var inget man behövde tänka på. Men nu står vi här, 20 december. Fjärde advent imorgon!? Jag har inte ens upplevt någon av de tre som varit tidigare. Såg adventsljusstaken här hemma först idag. Jag och Sofia har i alla fall haft lite julmys ikväll men spel, glögg och pepparkakor. Icke att glömma är också vårt juleskum. Nu är det snart dags för mig att krypa ner i min alldeles underbara säng och kolla på ett avsnitt Gossip Girl innan jag går och lägger mig. Måste vara redo för en dag på jobbet imorgon. Nästa gång jag är ledig nu är på julafton. Inte så många dagar kvar visserligen, men jag måste erkänna att jag är lite nervös eftersom jag inte är klar med julklappsinköpen. Men det löser sig!


xoxo!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards