Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Emma - 1 augusti 2007 20:31

Det är alltid lite intressant med långa listor, som ingen förövrigt orkar läsa, och liknande. Har nu funnit en ny grej. Nämligen tisdagstemat. Varje tisdag kommer ett tema och man ska lägga upp en bild på det speciella temat. Det var nog tur både för mig och alla andra att jag missade denna veckas tema "stökigt". I fall jag hade visat mitt rum här vet man aldrig hur många som hade slutat läsa ;)

Av Emma - 1 augusti 2007 09:32

Satt och läste en blogg skriven av en kvinna som var älskare till en man som var gift och hade barn. Hon var ledsen för att han var bortrest och alla kommentarer till blogginlägget gick i stilen "stackars dig, vi får ju hoppas att han väljer dig till sist i alla fall". Vem är det egentligen synd om? Henne, eller hans fru som förmodligen älskar honom och tror att han älskar henne tillbaka? Ger man sig i en affär med en gift man får man vara beredd på att vara lite av ett extranöje. Även om mannen i fråga kanske inte trivs lika bra med sin fru så har de ändå barn tillsammans och risken/chansen att han lämnar henne och dem är nog ganska liten. Ännu mindre med tanke på att frun förmodligen skulle förvisa honom från barnen om hon får reda på att han varit otrogen. Så vem är det synd om? Den enda oskyldiga är ju frun. Dom andra kan ta sig. Eller?!

Av Emma - 1 augusti 2007 09:15

Så lång tid tog det innan biljetterna till kents extra konsert tog slut. Undrar om jag hade hunnit få några om jag hade varit uppe klockan 7. Första konserten sålde slut på 16 minuter så inte fan trodde jag att det skulle gå ännu snabbare på extra konserten. Förra gången vi var på Kent kunde vi ju till och med välja mellan vilken av dagarna vi ville gå. Sur blir jag, ledsen blir jag och tårarna sprutar. Det var ingen bra start på den här månaden.



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards