Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Emma - 27 juli 2007 23:03

Varför dricker killar öl och tjejer cider? :O

Av Emma - 27 juli 2007 21:56

Idag fyller min käre vän Anna år och jag sitter nu hemma hos henne! Ännu ett skyfall kommer utanför. Trist trist. Men vi får låtsas att det är sommar i alla fall. Nu ska jag återgå till festligheterna ;)

Av Emma - 27 juli 2007 16:03

 


Har länge tänkt skriva om min nyfunna kärlek, men det har inte blivit av. Men nu sker det. Blogginlägget om det fantastiska läppglanset skrivs. Skapelsen heter Liparazzi och finns på Åhléns och Kicks. Lampa och spegel finns på burken. Fem färger. Sitter som berget. Finns kvar efter duschen. Oh my god. Någon lever för att tillfredsställa min läppglans fetisch och denna person har nu lyckats.



Av Emma - 27 juli 2007 14:50

Har snott ännu en lista av Louise.


KLÄDER

Skor: Mina blåa Kawazaki till vardags

Sneakers: Guld/Rosa Nike

Jeans: Svarta från dansk rea

T-shirt: En blå diesel?

Underkläder: Oh my, allt från nästan Bridget Jones till INTE Bridget Jones haha







ACCESSOARER

Väska: Liten från Wedins

Plånbok: Svart stor från Mango/ svart mindre från ullared ^^


Solglasögon: H&M killavdelning/Gran Canaria/Stora bruntonade

Klocka: I mobilen






TEKNIK

TV: Lillebrors gamla

Stereo: Sanyo som av ngn anledning inte funkar för tillfället

Mobiltelefon: SonyEricsson K550

Mp3: SonyEricsson k550

Dator: Fars laptop eller brors stationära

Kamera: Olympys Love it.






BADRUM

Tandkräm: Aquafresh

Tvål: Oriflame/Oriflame/Oriflame

Hårprodukt: Sunsilk/Goldwell

Parfym: Oh my. Anna Sui Dolly girl on the beach/bonjour l'amour, I love love (just nu), AmorAmor/Summer edition, Live, Sunset Heat

Hudkräm: Många olika

Huvudvärkstablett: Panodil Zapp






MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa Granatäpple

Öl: Nej tack

Vin: Helst inte

Bröd: Bra fråga

Choklad: Ja tack, Mmmarabou

Glass: 3 kulor, Saltlakrits, mintchok och stacciatella


Säng: Alldeles för liten men otroligt bekväm och många kuddar

Lakan: Ikea, för tillfället

Espressomaskin: Krups


Kylskåp: Inte den blekaste

Porslin: Bra fråga det också.






FÄRDMEDEL

Bil: Har jag ingen

Flygbolag: Jag har då inte råd att flyga :(

Taxibolag: Har nog aldrig åkt taxi

Cykel: Den underbara minicykeln






ÖVRIGT

Frisörsalong: Hisingens Hairteam

Bensinstation: Why?

Gym: Behåller ditt svar Louise... Endast för att sola på..

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards