Alla inlägg under oktober 2006

Av Emma - 18 oktober 2006 21:36

Hittade jag i en annan blogg ^^

Favorittidning:Cosmopolitan
Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt gröna linne från Gina Tricot 129:- Billigt och bra. Eller min gröna jacka från Carlings!
Byter gärna garderob med: Cissi!
Vanligaste färgen på mina kläder: Har nog de flesta...
Sminktips till allmänheten: Min blush från Make up store - passion
Mitt rum kan beskrivas som: Obeskrivligt
Mig själv med tre ord: Underhållande, galen, varierande
Jag tränar: Dans och gympan i skolan, haha
Jag ville bli när jag var liten : Dagisfröken
Nu vill jag bli : Först jobba på Carlings, sedan reseledare, sen ngt som man tjänar bra på ;)
Humör just nu: Trött men lycklig
Är det något du absolut inte äter: Broccoli
Hur många kuddar sover du med?: Två vanliga kuddar och ngra småkuddar
Morgon eller nattmänniska: Definitivt nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare. Alltid.
Favoritfilm: Tveklöst Skenbart!
Bio eller promenad: Beror på humöret
Är du kittlig?: Nej, så det är ingen idé att försöka :D
Största svaghet: Fysiskt - mina armar Övrigt - ?
Det här är jag bra på: Undvika att titta på mig själv i spegeln när jag dansar...
Chips, morötter eller godis: Allt på en gång!
Stökigt eller välstädat (ditt rum): Går inte ens att komma in i...
Kaffe, te eller inget: Chokladmjölk!
Har du en besatthet?: Anna Sui Dolly Girl On The Beach är min drog


Jag blir så förtvivlad!

Av Emma - 18 oktober 2006 19:55

Dagens problem:* Skitkallt väder. Taher sa att det var 11 grader, men det känns som minus 11. Minst. Det enda som saknas är snön :/* Alldeles för mkt skola. Kommer aldrig bli klar med mitt historia arbete. Eller min rel o soc komp uppsats.* Alldeles för lite dans idag! Igår fick jag låten vi alla haft abstinens efter. T.I - Ride wit' me. Fick sån danslust att jag var på g att dra igenom dansen mitt i korridoren i skolan. Men det hade ju varit lite opassande!* Min negativa inställning! Egentligen är det ju en jävla tur att jag går i skolan. Utan detta historiaarbete hade jag kanske aldrig fått veta varför människan blev jordbrukare! Vad skulle jag då gjort med mitt liv?Hela dagen blev genast bättre när jag hörde en remake av "En helt ny värld" av Jordan och Peter André. Fejkad eller ej. Kul var det i alla fall! Jordan och PeterHar också fått Justins nya skiva från Louise. Jag kan inte säga annat än att jag gillar det jag hör!

Av Emma - 17 oktober 2006 17:44

Titeln går utan att jag tvekar en sekund till Malin B eftersom hon aldrig ger med sig, speciellt inte när hon har fel! Malin B är verkligen en underbar person men jag har verkligen aldrig i mitt liv träffat en person som är mer envis än henne.All min kärlek till Malin B

Av Emma - 17 oktober 2006 17:02

Tänkte att eftersom ungefär varenda människa idag snackar om sina egna eller någon annans bloggar så får jag väl testa på fenomenet och kolla om det är så intressant som det sägs! Så välkomna mig till Blogglivet ;)

Tisdagar är bästa dagarna!
Världen bästa dans med sann träning, världens bästa vänner och grym musik. När jag står i danssalen förstår jag vad människorna i dansprogram pratar om. Kärlek till dansen - min lycka! Hjärta HiphopStreet
Världens bästa tvprogram
- Desperate Housewives
- Joey! Sista avsnittet ikväll :(

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards