Alla inlägg den 21 oktober 2006

Av Emma - 21 oktober 2006 18:47

Vilken konstig tidsuppfattning man får nu när det börjar bli höst.. Klockan är kvart i sju, men det känns som om den lika gärna kunnat vara halv tio. Mörk himmel o regn kan göra underverk med sinnet. haha. Man blir ju nästan trött bara av att tänka på det. Och på tal om att vara trött så lyckades jag somna 23.20 igår, och då var jag ändå hemma hos Niclas. Lagom osocialt. haha. Men jag blev väckt igen efter en halvtimme, sen sov jag till och från fram tills typ halv 2. Då gick jag och gjorde mig i ordning. Sen sov jag :D Har aldrig varit så trött som jag vart under denna veckan. Har hållt på o somnat på bussar eller spårvagnar 4 gånger. Själv har jag varit varje gång också, så ingen skulle kunna väcka mig när jag var framme. Haha. Var tvungen att ringa Taher en gång så jag hade ngn att prata med för att hålla mig vaken. haha. Så kan det gå med för mkt i skolan!Pussn.

Av Emma - 21 oktober 2006 14:59

Idag bar det av till Allum för att hälsa på Make Up Store och våra älskade ögonskuggor jubilee och xocoatl. Om ngn har en aning om hur man uttalar det där sista, var god hör av er. Nu har jag äntligen fått ordning på dom mest aktuella! Till Partille fick vi åka o allt. Men det var det värt när man fick två till priset av en!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards